Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Dat is niet mijne naam.
En blauwe ogen en blond haar. Dus de superieure variant van het superieure blanke ras.
Gij merk totaal niets. Ik heb geen enkel schuldgevoel over niks. Wat andere blanken, of gelen, of pinguïns ooit hebben uitgestoken heeft niets met mij te maken, omdat ik er niet aan mee gedaan heb. Dat is rationeel gedrag. Net als gij geen enkele verdienste met alle grootste dingen die blanken ooit hebben gedaan.
Waarom? Is dat iets om trots over te zijn? China koloniseert nu Afrika. En de grootste schuldeiser van de US is ook China. Ik zou maar oppassen of ge eet binnen 10 jaar met stokskes.
En wat is uw verdienste in de kolonisatie? Hebt gij meegedaan? Nee, gij hebt juist geen knijt gepresteerd in uw leven. maar wel trots zijn op prestaties van anderen, en dan u inbeelden dat gij daar verdienste aan hebt. Gewoon absurd.
Ik heb helemaal geen verkeerde genen. Ik heb ook geen juiste genen. Dat is allemaal BS. Dat gij denkt van u eigen denkt dat ge juiste genen hebt is hilarisch.
Ik ben trouwens ook een grote liefhebber van Bach. Dat was waarschijnlijk dat ge bedoelde met 'en zo'.
|
Geert Vandenbossche?
Geert Vandenbrande?
zoiets?
enfin, geen bewijs dat blanken niet superieur zijn?
ik zie niets.
Geen bewijs.
wel wat gelul en zo,
maar voorts geen bewijs.
Wie zegt trouwens dat jazz een superieure muziek zou zijn?
Jij toch niet?
Want iets superieur vinden daar ben jij toch niet ok mee?