Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Ik ben daar niet mee afgekomen eh peeke  . Voor mij is dat geen sluitend bewijs dat het fascisten zijn, maar ze hebben hun logooke dan toch maar verdomd slecht gekozen. Of zijn het misschien dan toch stoeme kloten? U zegt het maar...
|
Peeke, peeke, wie noemt gij peeke?
Ik ben hier niet de oude knar van 30 hé
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Geef toe, als je er even over nadenkt: ze moeten - op zijn minst naar buiten toe - gaan inbinden en dan binnen de paar eerste dagen na hun "make-over" wordt het al bekend dat hun logo dezelfde basis heeft als dat van Were Di. Toeval voor mijn part, maar niet erg opportuun, wel? Het allereerste wat van de nieuwe partij publiekelijk bekend is [size=3] is al in een rechte lijn met het nazisme te linken?![/size] Ofwel zijn het fascisten, ofwel loempe uilen, serieus zelle... 
|
En had die leeuw een korte tong gehad, dan hadden ze weer een ander prentje gevonden. Wat dat betreft ook geen gebrek, of wel soms? Denk je nu echt dat ze nergens een negatieve connotatie kunnen vinden van een korte-tong leeuw?
Annemans' uitspraak was ongelukkig maar mijns inziens verkeerd geïnterpreteerd, al dan niet opzettelijk.
Euh... wat was er verder nog?