Los bericht bekijken
Oud 26 september 2015, 11:12   #4
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Er is dringend nood aan sneller internet, meer zakgeld en een warmer klimaat.
In godsnaam, help die mensen dan toch.

https://www.youtube.com/watch?v=19HFBLyUc-M
Hij wil geld om te roken en om zijn moeder te bellen in Syrië ... De 'win for life', betaald door ongelovige varkens, slaagt voorlopig tegen, achtereen krijgen ze waarschijnlijk onder druk van extreem links meer 'snoepjes'. We gaan allemaal 'iets' langer werken, en we betalen 'iets' meer belastingen.

Tijd voor verandering!

Citaat:
Deportatie moet hip worden!

Het is en blijft een demonisch woord voor de meeste mensen. Het woord is nu eenmaal synoniem voor het tragische beeld van Joden die per trein naar de hel reden. Uitgemergelde lichamen die uiteindelijk lustig de gaskamers werden in gepropt.

Maar zeg nu eens eerlijk, als we bv. 400 Marokkanen (afgewezen asielzoekers ) met de nodige dwang, een gratis vliegreisje geven naar hun geboorteland, sturen we die mensen dan naar de hel? Gaan ze die daar allemaal afmaken? Is er iemand die eigenlijk het lef heeft om te zeggen dat er een gerechtvaardige vergelijking is met deportatie van Joden? Als Marokko dan toch één groot nazikamp is, moeten we dan geen maatregelen treffen?

Natuurlijk bestaan er nog echte asielzoekers, mensen die recht hebben op een veilige haven. Niet het soort dat zogezegd de grootste bedreiging ervaren in hun thuisland, maar eenmaal hun asielprocedure goedgekeurd is, een jaarlijkse vakantie gaan houden in hun land van afkomst. Ik kan me niet inbeelden dat in de tweede wereldoorlog, vluchtelingen die asiel kregen in een ander land, tijdens de oorlog af en toe hun thuisland nog eens gingen bezoeken. ( om wat bij te praten met de Duitsers?) Maar nu kan het wel degelijk.

Op het einde van de tweede wereldoorlog gingen veel vluchtelingen terug naar hun thuisland. Dankbaar voor de opvang die ze gekregen hadden. Het zat niet in hun aard om blijvend te profiteren. Ook weeral iets dat blijkbaar nu wel kan.

Ik en vele andere zijn er natuurlijk van bewust dat de grote meerderheid van de asielzoekers gewone economische vluchtelingen zijn. Ik snap heel goed dat ze de achterpoortjes gebruiken. Hoe zouden we zelf zijn? Het is hier nu eenmaal goed leven, maar met het huidige asiel/immigratiebeleid blijft dat niet duren.

Het is een hoopvol iets dat bepaalde landen toegeven dat de integratie voor veel vreemdelingen mislukt is. Maar zolang dat er geen keihard asiel/immigratie beleid wordt gevoerd zal de etter groter en groter worden. En om die reden moeten we massale deportatie van afgewezen asielzoekers terug een juiste plaats geven. We sturen ze niet terug naar de hel, we zorgen er gewoon voor dat dit land geen hel wordt.
Bron: http://forum.politics.be/showthread.php?t=150838

Laatst gewijzigd door bf62 : 26 september 2015 om 11:15.
bf62 is offline   Met citaat antwoorden