Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila
Oh, sommige van min tattoos kunnen als aanstootgevend beschouwd worden, zowel naar kinderen als naar gelovigen toe.
En ik ga uiteraard naar het zwembad van Watermael-Bosvoorde zwemmen.
komaan Alice, je kan beter dan het kinderachtig, Jezuïtisch argument van "het is voor iedereen verboden, dus is het ok".
Een boerkini is gewoon een zwempak, hoor...
Ik vind dat een samenleving de burgers niet kan verbieden om, in openbare plaatsen, hun armen en benen te bedekken als zij dat wensen.
Dat is zo, maar dat dient dan met geijkte middelen bestreden te worden.
Hier zie ik vooral een regelrechte aanval vanuit de overheid op de individuele vrijheid en dit, zonder rechtvaardiging.
Of het moet zijn dat de boerkini onveilig en/of onhygiënisch is, maar daar lijkt toch serieuze twijfels over te bestaan.
het is niet aan jou te bepalen wat zij al dan niet mogen of moeten doen.
|
Zolang islamistenvrouwen geen zelfbeschikkingsrecht hebben in hun fascistische ideologie zijn al jouw woorden en die van gelijkgestemden prietpraat en erger nog, jullie nemen passief deel aan het behoud van deze voorhistorische situatie.
Proficiat.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
|