Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door obiwan
Voor mij is iedereen vrij om Staf De Clercq al dan niet te herdenken. Vrije meningsuiting hé. Zolang hij maar niet het symbool wordt van een vlaamsgezinde politieke partij, want dat zou inderdaad de Vlaamse zaak kunnen schaden. Niet iedereen is zo goed ingelicht hé over de geschiedenis tijdens WO II.
Wat betreft de gestrekte arm --> er zijn vele mensen die tijdens de Duitse bezetting de Hitlergroet hebben MOETEN brengen.
|
Akkoord!
Citaat:
|
Ondanks zijn fouten (wie maakt er geen fouten ?), mag je toch ook niet vergeten dat Staf De Clercq in feite de allereerste was die de Vlaamse zaak serieus op de politieke agenda heeft kunnen zetten. Daarvoor alleen al mag hij voor mij herdacht worden. Iedereen heeft een vrije keuze, maar verbieden van een Staf De Clerq herdenking zou weer eens een aanslag zijn op de vrije meningsuiting.
|
Dubbel akkoord!!
Citaat:
Quote: Radicaal
Het is een groot figuur die onze erkenning waard is. Lees hier de objectieve waarheid over SDC ! :
|
Driewerf akkoord!!!
Laatst gewijzigd door Fieseler : 20 november 2004 om 16:36.
|