Los bericht bekijken
Oud 30 september 2015, 20:00   #8885
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
geertvdb

Ik bedoel mensen die van in het begin een gezonde argwaan hadden ten opzichte van heel dat Maidan gedoe.
Net als mensen die een gezonde argwaan hadden wat betreft de Arabische lente gelijk gekregen hebben. (wat niet gelijk staat aan het steunen van dictators, bvb. de revolutie in Bahrein, waar de Amerikanen een basis hebben, werd keihard onderdrukt door het dictatoriale regime. En ook het tegen Maidan zijn staat niet automatisch gelijk met pro-Putin of pro-Yanukovich, maar feit is dat Maidan misbruikt werd door zeer ongezonde elementen, en door het Westen, net als de Arabische lente, dat zegt niets over de oorspronkelijk zuivere intenties van degene die in opstand kwamen tegen de Arabische regimes of Yanukovich)
Oh nee! Zijt ge daar weer met uwe mantra! Dat is geen antwoord op wat ik geschreven heb! Leest gij wel wat anderen schrijven?
Citaat:

Je moet eens m'n oude berichten lezen.
Ge denkt dat ik niets beters te doen heb?
Citaat:
Ik waarschuwde in 2003 voor een burgeroorlog in Irak als de VS dat land zouden binnenvallen, en toename van extremisme, en ook wat Libië en Syrië betreft zei ik vanaf het begin dat de baardmannen het zouden overnemen. En ik ben geen "madame soleil", dit zijn gewoon superlogische conclusies, die je echter in de westerse media zelden hoort, omdat dat niet past in het kraam van onze leiders.
Ik herhaal, niemand kan de toekomst voorspellen, gij ook niet, zelfs al dicht ge u superkrachten toe zoals het 'superlogisch' denken. Laat me niet lachen, hé! Ge hebt ook wel een goed gedacht van u eigen...
Citaat:

Toch wel, ik kan voorspellen dat we weer een groeiperiode zullen kennen en dan weer een crisis, ik kan voorspellen dat wij allemaal meer grijze haren zullen krijgen, en dat binnen 100 jaar iedereen actief op dit forum dood is. Sommige dingen zijn zo logisch dat je ze we degeijk kan voorspellen, net als de gevolgen van de westerse politiek in het Midden-Oosten
Toch niet! De toekomst is onvoorspelbaar.
Citaat:

Ik verwees naar opiniepeilingen uitgevoerd door Amerikaanse bedrijven, verbonden aan de repubiekeinse partij, dus niets met Putin te zien. (zie boven)

Putin wordt inderdaad gehaat in Oekraïne, net als Poroshenko en Yatsenuk.
Oekraïeners kijken op naar de president van hun noorderbuur, Lukashenko, net als ikzelf trouwens.
EN opnieuw maakt ge dezelfde denkfout. Ge projecteert uw voorkeur op een hele bevolkingsgroep.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 30 september 2015 om 20:03.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden