geertvdb
Oh nee! Zijt ge daar weer met uwe mantra! Dat is geen antwoord op wat ik geschreven heb! Leest gij wel wat anderen schrijven? Ge denkt dat ik niets beters te doen heb? Ik herhaal, niemand kan de toekomst voorspellen, gij ook niet, zelfs al dicht ge u superkrachten toe zoals het 'superlogisch' denken. Laat me niet lachen, hé! Ge hebt ook wel een goed gedacht van u eigen... Toch niet! De toekomst is onvoorspelbaar. EN opnieuw maakt ge dezelfde denkfout. Ge projecteert uw voorkeur op een hele bevolkingsgroep.[/quote]
Net als parcival val je volledig door de mand als je echt geconfronteerd wordt met serieuze argumenten en feiten. Dat staat niet in het propaganda-script!
Ik heb geen superkrachten, maar ik kan wel voorspellen dat, als je op café aan het liefje zit van de plaatselijke krachtpatser, je hoogstwaarschijnlijk naar huis zult gaan met een blauw oog, ik kan voorspellen dat, nadat je 2 flessen jenever hebt binnengegoten en naar huis rijdt, je meer dan waarschijnlijk brokken zult maken, etc.
Ik kan voorspellen dat, als de regering van Syrië in elkaar stuikt, fundamentalistische bendes Syrië zulen overnemen, en dan met elkaar zullen beginnen vechten, net als gebeurde in Irak en Libië.
|