Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer
Dat komt omdat links alleen werkt in tijden van revolutie. Hier is geen revolutie dus links werkt niet. (De meeste) mensen kanten zich tegen de linkse ideeën. Binnen 20 jaar zijn de sossen weer aan de macht. Let op mijn woorden.
Ik ben al in China geweest en wat ik zag waren gigantische wolkenkrabbers die naast krottenwijken stonden. Het verschil tussen rijk en arm is gigantisch. Ik vind China geen goed voorbeeld om aan te nemen, al hun media zijn gemanipuleerd, alle winkels die je als toerist bezoekt zijn van de regering. Alle hotels zijn eigendom van de regering. Al uw geld in hotels gaat naar de staat al het geld dat je spendeert aan souvenirs gaat naar de staat. Er is weinig vrijheid in dat land, dus ik vind de vergelijking met een vrijgevochten Vlaanderen absurd.
De bovenste foto is Shanghai in 1990, de onderste in 2010. Dat is wat dat land doet op 20 jaar. De opmars van Vlaanderen is niks in vergelijking hiermee.
|
In hoeveel landen kan U krottenwijken naast wolkenkrabbers zien? En in het prachtige Vlaanderen, getto's...