Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Het is natuurlijk juist dat men geen kwaadwilligheid moet zoeken als domheid voldoende is. Maar ik heb er moeite mee het te geloven. Volgens mij kan men zo dom niet zijn. Dezelfde stoten uitgehaald in Afghanistan, Iran, Irak, Libie, Syrie.... religioten die een fascistische doctrine aanhangen, bewapenen om een andere smeerlap het zwijgen op te leggen.
Het is te systematisch om dommigheid te zijn.
Westerse politiek heeft terroristen nodig om hun eigen bestaan te verschonen en de burgerlijke vrijheid te fnuiken, want van al de rest begint duidelijk te worden dat hun bestaan de problemen niet alleen erger maakt, maar zelfs veroorzaakt.
|
Dat onze machthebbers grote financiële belangen hebben bij de verwoesting van het Midden-Oosten en de ontmanteling van de eurozone, lijkt mij bovendien steeds duidelijker te worden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo
Onze machthebbers, en hun Amerikaanse opdrachtgevers, weten dat de derivatenzeepbel zal ontploffen als de obligatierente stijgt, dat dan vrijwel alle banken en vermogensbeheerders, inclusief levensverzekeraars en pensioenfondsen, failliet zullen zijn, en alle spaarrekeningen leeg. De aanstaande volksopstanden in het Westen moeten worden neergeslagen, en dat zal beter lukken als de volkswoede kan worden afgeleid naar wanhopige vluchtelingen, die evenals de autochtonen geen - of gehyperinflateerde - uitkeringen meer zullen krijgen, en aan het plunderen zullen slaan.
Daarom zijn vrijwel alle vluchtelingen jonge mannen met oorlogservaring.
|
Soms is er wel eens
een die uit de biecht klapt, en neen, domkoppen zijn dat niet. Ze willen verdelen en heersen, en beseffen dat ze het gewoon kunnen toegeven zonder te worden gelyncht.
Ik heb jarenlang kunnen zien wat er achter de coulissen gebeurt, en wees er maar zeker van dat ze voor hun "domheden" niet over het ijs van één nacht gaan. Alles wordt tot in de onvoorstelbaarste details door de knapste koppen georganiseerd. Soms loopt het dan toch nog "mis", maar grosso modo is het Westerse beleid gericht tegen de belangen van de burgers binnen en buiten het Westen. Als ze het goed met ons voor hadden, was de EU, bijvoorbeeld, allang democratisch georganiseerd, in de vorm van een rechtsstaat.