Discussie: Boerkini?
Los bericht bekijken
Oud 3 oktober 2015, 12:58   #1175
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Welke mensenrechten heb je al moeten afstaan? Of meen je te moeten opgeven?

Moslims willen in de 1ste plaats de vrijheid om hun geloof te beleven. En inderdaad, zij onderwerpen zich aan hun Heer, van Wie zij menen dat Hij het beste met hen voor heeft en de beste mensenrechten heeft opgesteld.
En ja, ik ben van mening dat jij je beter ook tot je Heer kan wenden voordat Zijn straf je bereikt. Wees niet hoogmoedig en bedenk dat jij ook uit een bloedklonter bent geschapen, en een behoeftig niet-onafhankelijk wezen bent.

Maar om terug te komen op het boerkiniverbod. Desnoods zwemmen moslima's dan niet, he. Misschien dat God het tij ooit weer in hun voordeel keert.
?????? Welke 'heer' is dat dan wel ?????? Ik dacht dat den allahdinges de enige 'heer' was voor de moslims, die 'god de vader' de enige 'heer' voor de christenen, enz...enz.... Ikzelf heb er geen van dat soort, dus wat ligt er voor mij in 't verschiet ?
Daarenboven, dat 'zij' zich aan hun 'heer' en diens 'mensenrechten' onderwerpen, doet geen afbreuk aan het feit dat zij zich aan de aardse wetten moeten houden. En hier zijn 't de Belgische en Vlaamse wetten. PUNT.