Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Allez, stel nu eens dat je gelijk hebt en geloof me vrij...Gerolf heeft dit niet gezegd om zijn mentale weerbaarheid te duiden hoor..maar stel dat je gelijk hebt en dat het volgens jou echt de bedoeling was om de rechters af te dreigen (waarvoor weet God want het is allemaal over  )... waarom beste vriend moet de VRT en de VTM er dan dingen gaan bijhangen die NIET zijn gezegd, waarom dan liegen en fantaseren?
Ik vat samen:
A/ Ofwel was er die openlijke dreiging van ik ga je verrot slaan of laten afdanken en dan zouden
1/ de woorden van Gerolf voor zichzelf spreken...
2/ zou zijn onschendbaarheid door het parket in een oogwenk zijn opgeheven
B/ Ofwel was dat niet het geval en dan moesten de bevriende media daar een aantal aperte leugens bijhangen om linkiewinkieland aan het handje te nemen om toch maar de accusale gedachtenpyste te nemen want op het nieuws van de VRT werd onomwonden gesteld: "Annemans vertelde erbij dat hij de rechters wel zou weten te vinden" (hetgeen gewoon gelogen is: zie de door uzelf aangehaalde tekst)
Quod?
|
het gaat niet om een bedreiging m.b.t het plegen van geweld, althans zo 'begrijp' ik het niet.. Ze zijn gewaarschuwd voor hun carriere, hetgeen in mijn ogen duidelijk betekent dat met het VB aan de macht hun carriere gedaan zal zijn. Natuurlijk klinkt het vaag, en dat is opzettelijk zo gedaan, teneinde rechtsvervolging te voorkomen. Annemans is zelf jurist, en weet wel tot waar hij net mag gaan zonder risico op vervolging. Of denk je dat die speech spontaan gebeurde ?