Los bericht bekijken
Oud 9 oktober 2015, 05:24   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Rutten: ‘Moeten we ze dan laten verdrinken?’

Bron

Detail tekst:

Citaat:
Moeten we ze dan laten verdrinken? Het zijn mensen.’ Die uitspraak leverde Rutten meteen het grootste applaus van de avond op.
Nee, dat zeker niet, maar schuif die slim opgezette invasie niet in de schoenen van onze mensen of andere Europeanen Mevr. Rutten.

Vroegen wij dat, dat ze in bootjes gingen klimmen en aan een slim opgezette invasie begonnen, ik dacht het niet.

Citaat:
‘Maar we gaan die mensen nodig hebben de komende jaren.’
Ah ja? Waarom? Onze jobs komen stelen? Onze mensen komen bedreigen? Verder infiltreren?

In ons land (sommige andere Europese landen) gaat de regel nog altijd op: Alles voor de 'anderen' (lees: vreemdelingen, gangsters, sans papiers, bootvluchtelingen een ellenlange lijst ... ) en niets voor de autochtone bevolking. Met dank aan Mevr. Rutten.

Problemen oplossen aan de bron (lees: in eigen land) punt

Voor wat was dat 1 miljard € eigenlijk 'vrijgemaakt'?

Waarschijnlijk is Mevr Rutten weer zo ééntje die er aan zal verdienen, kassa kassa zeg maar, met ze maar lukraak te laten infiltreren.

Laatst gewijzigd door Universalia : 9 oktober 2015 om 05:40.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden