Los bericht bekijken
Oud 18 oktober 2015, 14:06   #174
Frank51
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Laten we dan zeggen dat dit een mogelijke interpretatie is van de tekeningen op die stenen. En dan? Is dat dan meteen een bewijs dat de aarde ook inderdaad hol zou zijn? Nee toch?

Ik kan me voorstellen dat er zich onder de aardkorst een soort van megagrotten zouden kunnen bevinden die we niet ontdekt hebben. Maar zo'n idee kan toch hoogstens een hypothese zijn op dit moment. We hebben zelfs geen aanwijzingen in die richting. Ik bedoel dan aanwijzingen gerelateerd aan geologie en dergelijke wetenschappen. Integendeel. Daar waar we een blik kunnen werpen op het binnenste van de aarde merken we materie onder grote hitte.

Ik maakte vorig jaar of zo een digitaal schilderijtje dat heet "Life on earth". Ik relateer de betekenis aan de fragiliteit van ons leven op deze 'verkorste' vuurbol. Maar ook stel ik me voor die immense bron van energie vlak onder ons gat bij wijze van spreken.
Nee het is niet direct een bewijs dat de aarde hol is. Het kan nog altijd een hersenspinsel zijn van een primitieve mens. Maar omdat op de andere stenen totaal geen tekens van fantasie te vinden zijn, ben ik geneigd te denken dat dit de werkelijkheid tracht te tonen.

Mooie tekening, maar het strookt niet echt met de werkelijkheid..
Frank51 is offline   Met citaat antwoorden