Los bericht bekijken
Oud 20 oktober 2015, 05:48   #158
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Nee, meneer @Pandareus. Dat was een subtiele poging om U te overtuigen niet de simpele ziel uit te hangen. De video bevat een resem beeldmateriaal en krantenartikelen uit de reguliere media, uiteraard een een zoveelste productie verzorgd door infowars. Alternatieve berichtgeving van kaliber, een opstapje naar de echte berichtgeving. De meeste mensen blijven niet eeuwig infowars volgen hoor. Maar blijkbaar staat enkel en alleen in Uw dagblad dat U trouw aanschaft de correcte berichtgeving.

Wat beterft AJ, daar lopen verschillende draadjes over. Ik ben alvast bereid met U daar wat over te praten of roddelen. Bump ik AJ even op?

Indien U infowars niet wenst te zien, iets wat ik begrijpen kan, dan skipt U het toch? Voldoende andere berichtgeving. De baarden vallen af en dat is goed nieuws wat mij betreft. Blijkbaar verheugt U dat niet. Jammer.

Heel je rant gaat voorbij aan de opmerking : infowars quoten als informatiebron is onnozel. Enkel simpele zielen weten dat niet. Er is een overweldigende hoeveelheid informatie uit betrouwbare bron, waarom dan de propaganda van die gek quoten ?
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden