Los bericht bekijken
Oud 22 oktober 2015, 14:37   #448
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Even de inzet goed lezen.

Heel het onderzoek is afgerond - alleen ontbreekt nu - naar aanleiding van mijn burgerlijke partijstelling nog een verhoor.
Hopelijk kan dit snel gebeuren en krijgen we toegang tot de eenvoudige informatie die het ambtenarenkorps uit Namen weigerde te onderzoeken.
Ik gebruik hier duidelijk het woord 'weigeren' gezien de informatie gekend was en enkel diende geverifieerd te worden.

Is dat misdadig of is dat gewoon domheid? Begin 2010 een verklaring naar Financiën Namen doorsturen met tientallen verwijzingen/bewijzen - plus personen die de verklaring kunnen bevestigen en daar vervolgens helemaal NIKS mee aanvangen?

Is het misdadig of gewoon domheid van Financiën Namen om vervolgens de informatie te weigeren uit welk dossier die absurde personenbelasting is gedestilleerd?

Waarom is met alle informatie die gedurende 6 jaar naar Financiën Namen is gestuurd helemaal niks gedaan en heeft men met alle macht getracht deze informatie buiten hun dossier te houden?

Is dit België of is dit Centraal Afrika?
Ik hoop voor u dat dit niet het geval is maar ik heb zo het vermoeden dat ze de zaak pogen te laten verjaren.
Ge moogt nog honderden brieven geschreven hebben, in België wordt verjaring alleen maar gestuit door een gerechtelijk stuk, in dit geval een dagvaarding.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden