Los bericht bekijken
Oud 22 oktober 2015, 16:30   #1
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard Multicul-e-mailtje...

Citaat:
Beste vrienden, zowel Vlamingen als Walen…!

Waar zijn ze hier in godsnaam in België mee bezig? Of moeten we stilaan zeggen in naam van Allah…?

Alles waar onze ouders, grootouders, overgrootouders voor gewerkt en gespaard hebben is aan het verdwijnen zoals sneeuw voor de zon.

Ten tijde van priester Daens heeft men gevochten voor sociaal recht voor de werkende klasse en hebben zowel Vlamingen als Walen onze sociale zekerheid gemaakt tot wat ze nu is !

AAN WIE BEHOORT ZE DAN TOE…?

Ze komen ons vertellen dat de pensioenen niet meer betaalbaar zijn door de vergrijzing van de bevolking DIKKE BULLSHIT !

De echte reden is dat men onze deuren wagenwijd openzet voor heel de wereld en dat iedereen die dat wil kan komen profiteren van ons sociaal systeem waar wij nog elke dag voor werken beste Belgen !

Ik ben hier geboren en op mijn 3de MOEST ik naar de kleuterklas op mijn 6de MOEST ik naar de lagere school , ik MOEST mijn eerst communie doen, ik MOEST mijn plechtige communie doen ?

Op je 12de MOEST je naar de grote school en als dat niet lukte MOEST je op je14de gaan werken al dan niet op leercontract zoals in zo veel gevallen…

Dit betekende vijf dagen werken en een ganse zaterdag naar school !

Uitkijkend op je 18de verjaardag zat er buiten een kaartje van familie ook nog een enveloppe van de dienst militie, dus je MOEST voor 1 jaar bij den troep met een vergoeding van honderd frank per dag !

Dus beste landgenoten denk ik dat wij als brave Belgen stilaan ons gedacht eens mogen zeggen en dat wij op ons 65ste of 67ste recht hebben op een pensioen, diegenen die hier naar ons land komen op hun

50ste,zes maand werken(of doen alsof) kunnen gaan stempelen en krijgen later een volwaardig pensioen terwijl ze NOOIT een euro bijgedragen hebben aan onze sociale zekerheid,

om dan nog te zwijgen over de kinderbijslag die opgestuurd wordt naar het buitenland !

Gezinshereniging waarbij er nog meer legalen naar ons land komen en de criminaliteit alleen maar toeneemt…!

Daar moeten we samen een HALT aan toeroepen !

Men heeft altijd de mond vol van uitspraken zoals” we geven Vlaanderen terug aan de Vlamingen” GEEF gewoon België terug aan de Belgen !

Ik ben in Wallonië nog nooit slecht onthaald (in tegendeel) en die mensen hebben ook jaren gewerkt in de steenkoolmijnen…

OPEN uw ogen vrienden zodat we samen kunnen zorgen voor ONZE toekomst en die van ONZE kinderen en ONZE kleinkinderen

Niets dat we ondertussen al niet wisten, maar er zijn dus wel meer mensen die die multiculmesthoop met alles er op en er aan beu zijn...
Het nu en dan herhalen kan zeker geen kwaad.
andev is nu online   Met citaat antwoorden