Los bericht bekijken
Oud 23 oktober 2015, 17:01   #27
GuidoMK
Burger
 
Geregistreerd: 24 juni 2015
Berichten: 145
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
In de praktijk sluiten jouw traditionele partijen de bouw van nieuwe kerncentrales evengoed uit.

Wat hebben zij de afgelopen 36 jaar gedaan toen ze bestuurden zonder de groenen: 0

Wat doen zij vandaag nu zij alweer vier jaar besturen zonder de groenen: 0

Of is het de oppositie die het land bestuurt?


Achter je rug lachen ze je uit omdat jij hun incompetentie aanrekent aan de oppositie, terwijl ze goed weten dat ze de kostprijs van nieuwe centrales toch nooit verkocht krijgen aan de bevolking.

Waarom dan niet stemmen op de partij die tenminste inzake andere milieu-issues de broek niet laat zakken zodra er een bedrijf met de vingers knipt?
Wacht even, ik ben begonnen met te zeggen dat geen enkele partij een fatsoenlijk energiebeleid heeft of de laatste 20 jaar heeft gehad. Vreemd dat je me daarop probeert te pakken?

Maar dat alles doet niets af van het feit dat Groen! dé partij bij uitstek is die de kruistocht tegen kerncentrales aanvoert, een maatregel die desastreus is voor het milieu (en voor de energievoorziening van België en kostprijs van energie voor de bevolking). Dan mogen andere partijen nog niet de ballen hebben om een nieuwe, moderne kerncentrale neer te poten, Groen! is gewoonweg contraproductief. En met het feit dat jij het probleem van de kerncentrales inziet, verbaas ik me echt nog over jouw keuze voor Groen!.

Groen! is voor mij een zweeppartij en heeft stemmen nodig om druk te zetten op de andere partijen zodat ook zij de milieuproblematiek moeten aankaarten om niet te veel stemmen aan Groen! te verliezen. Zo een beetje als het Vlaams Belang inzake immigratiepolitiek was, zie ik Groen! in de milieupolitiek...

Laatst gewijzigd door GuidoMK : 23 oktober 2015 om 17:04. Reden: Foutieve zinsconstructie
GuidoMK is offline   Met citaat antwoorden