Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Uw haat tegen homo's kent geen grenzen. U bent allemaal van dezelfde soort op dit forum. Als iemand u daar op wijst dan hebben we het mis verstaan. Dit is weer een abject staaltje, het zoveelste, van pure homohaat.
|
Ik heb dat hier al 20 keer uitgelegd dat mijn houding helemaal niet is ingegeven door homofobie of zo (ben ik helemaal niet).
Maar wel tegen "productie van kind" ten voordele van mensen die poppenkast willen spelen, of dat nu een homo een hetero koppel is, een alleenstaande, een triootje, paters en nonnenclubs en weet ik veel.
Een kind heeft maar 2 ouders, en dat zijn zijn biologische ouders, en dat is een man en een vrouw. Het is wanneer het zwaar misgaat met die twee biologische ouders dat er een oplossing moet gevonden worden voor de OPVOEDING van dat kind, maar de vrijwillige opvoeders zijn niet zijn ouders, of dat nu een hetero koppel, een homo koppel, een alleenstaande of een patersclub is. Het zijn zijn substituut opvoeders.
In de mate dat ik er niks op tegen heb dat homo koppels net als alle andere groepen van mensen die kandidaat zijn, zich mogen aanbieden om als substituut opvoeder voor een sukkelaar die zijn ouders kwijt is zolang men een criterium hanteert LOUTER GEBASEERD op het belang van het kind (vandaar mijn voorstel om de rijkdom van de opvoeders zwaar laten door te wegen) en dus helemaal geen rekening houdt met de desiderata van de opvoeders.
Maar er is niet zoiets als recht op kind omdat men zekere seksuele fratsen uithaalt met iemand anders.