Los bericht bekijken
Oud 27 oktober 2015, 02:44   #257
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Als je het over ratten zou hebben kan ik je nauwelijks tegenspreken
U bent ervaringsdeskundige....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht

Maar ik begrijp het...onze held heeft het aangedurft een kind te maken.Wat een prestatie ...En opeens is hij Sinterklaas in hoogst eigen persoon....Eerlijk gezegd vind ik de beslissing om geen kinderen te maken veel doordachter en moeilijker dan wel kinderen te maken.
Ach ,u gaat uit van uw egoïsme,aangezien u er géén heeft durven maken aangezien ze u in uw vrijheid zouden kunnen beknotten....

Een goeie move voor u als egoïst pur sang....

Alles voor Alexander... u dus...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Nogmaals buiten het feit dat je alles zou doen voor jouw oogappel denk ik niet dat het lot van veel kinderen je worst zal wezen....Maw de liefde die je normaal zou moeten opbrengen voor kinderen ga je nu heel egoïstisch beperken tot dat ene eigen kind. .....

Ik denk niet dat het lot van veel kinderen jou als kinderloze ook véél worst zullen wezen,jij beperkt je liefde tot géén kind.....

En toch kom je diegene met kinderen de mantel uitvegen .....

Ga maar eens voor de spiegel staan....

Dat zal géén fraai beeld wezen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Trouwens het feit dat jij beslist om een mens ongevraagd op de wereld te zetten is omzeggens de grootste vorm van egoïsme.....of hebbben jouw ouders je mening gevraagd alvorens je te verwekken ?
En omtrent je verkwisting van energie kan ik enkel denken dat je totaal naast de kwestie zit.....hoe groter de gezinnen hoe groter hun afdruk op het milieu en energieverbuik

Gij zijt toch ook ongevraagd op de wereld gezet,en hebben uw ouders uw mening soms gevraagd,en gij zijt toch ook zo content met uzelf,of voelt ge u een beetje meer......
Svennies is offline   Met citaat antwoorden