Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Ik begrijp niet waarom men altijd maar herhaalt dat ik afkeer van homo's zou hebben, terwijl dat totaal het geval niet is. Ik heb het over iets helemaal anders. Dat homo's blijkbaar nogal snel denken dat ze speciale rechten zouden hebben die plots maken dat men sommige standpunten, die niks met seksuele voorkeur te maken hebben, zoals genetische erfelijkheid en het concept van "afstammen van", niet meer mag aannemen omdat zij anders de illusie van hun IMITATIE van heteroseksuele voortplantingsseks niet kunnen volhouden, is een spijtige zaak.
Homoseksuele seks is recreatieve seks, en geen voortplantingsseks. Heteroseksuele seks kan beide zijn.
Wat ik stel is dat recreatieve seks niks met kinderen te maken heeft (wat bij definitie zo is he). Ik stel helemaal niet dat mensen die samen aan homoseksuele recreatieseks doen, slechte opvoeders zouden zijn, maar ze zijn ook nooit meer dan dat: opvoeders.
De enige manier om ouder te zijn, is door aan voortplantingsseks te doen, en dat gaat enkel maar tussen een man en een vrouw. Zelfs al is het reageerbuisseks. Het is voortplantingsseks tussen een man en een vrouw.
Koppels die enkel maar aan recreatieve seks doen, of dat nu heterokoppels of homokoppels zijn, kunnen geen ouders zijn. Hun enige manier om kinderen op te voeden bestaat erin om sukkelaars die hun ouders kwijt zijn, op te voeden, maar dan moeten ze wel bovenaan de lijst van de selektie criteria staan om surrogaat opvoeder te worden. Er bestaat geen RECHT op kind opvoeden.
En brikoleren met de voortplantingsseks van ANDEREN is het kweken van wezen, om ze kunnen te adopteren. Dat is er voor mij over, en dat heeft niks homofoobs, want ik ben daar evengoed tegen voor heterokoppels die die kleine niet door eigen voortplantingsseks hebben waargemaakt.
Omdat een kind recht heeft om opgevoed te worden door zijn genitoren, behalve als er een accident gebeurt.
|
Homo's hebben geen speciale rechten, ze horen dezelfde rechten als iedereen te hebben ! Eentje daarvan is de mogelijkheid om kinderen op te voeden als hun eigen kinderen. Dat steekt blijkbaar fameus bij u.
Al de rest dat u hier uitkraamt, valt onder de noemer 'achterhaald' en dikke onzin. Ik merk wederom veel frustratie in uw post. Maar goed, u heeft natuurlijk steeds het recht om uw onzin blijvend tentoon te spreiden.