Discussie: Global Cooling
Los bericht bekijken
Oud 27 oktober 2015, 18:13   #143
Frank51
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GuidoMK Bekijk bericht
Ik heb u nog niet veel onderzoek zien verrichten buiten een paar vertekende en foutieve info neer te pennen, vaak zonder enige bron. Dat moet zowat het omgekeerde zijn van onderzoek: speculeren...

Beide berichten zijn gepost om 13:41. Mijn bericht betreft enkele lijnen die onmogelijk in 1 minuut neer getypt kunnen zijn. Kan het misschien bij je opkomen dat mijn bericht een antwoord was op je eerste comment, ik op zenden heb geklikt en verder ging met mijn werk? Zodoende heb ik uw tweede bericht niet gezien.

Ik had, tot nu dus, nog nooit gehoord van SKEPP, laat staan dat ik wist wat SKEPP was... Alleszins hartelijk bedankt om me hiervan op de hoogte te brengen. Na diagonaal hun inleiding gelezen te hebben verwoorden zij nagenoeg perfect mijn standpunten.
Geen bijgelovige bullshit zonder bewijs.

Voor mij als arts betekent dat concreet: homeopathie zal nooit door mij voorgeschreven worden omdat ik geloof in de werking. Als het voorgeschreven wordt door mij, is het wegens het placebo effect en daar bovenop het feit dat homeopathie niet werkt en dus geen neveneffecten heeft...
Homeopathie werkt niet? Al eens wietolie genomen?
Schrijf je gerust in bij Skepp..

Heb je al eens gekeken naar de Big Global Warming swindle? Of de processen bekeken van Al Gore? Hetgeen ik hier post is niet het werk van een half dagje hoor. Het zou nogal veel zijn om alles te posten hier..
Frank51 is offline   Met citaat antwoorden