Los bericht bekijken
Oud 22 november 2004, 20:02   #1
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard Flamingantisme en cijferhypocrisie: een rijmbaar begrip!

Flaminganten goochelen graag met cijfers. Gaat het niet over de doden in Congo, dan gaat het over de opkomst op de Ijzerwake/bedevaart, of de transfers naar Wallonië (soms 3x overschat) of de betoging tegen B-H-V, of ... de kiezers van de B.U.B.

In het topic Uit de oude doos: N-VA: gaat het deze keer over de opkomst van de betogers tegen de kieskring Brussel-Halle-Vilvoorde. Blijkbaar zijn ze zeer fier met 13 000 man die opkomt voor deze eeuwenoude flaminganteneis. Uit heel Vlaanderenland zakten de flaminganten dan ook 'massaal' af om deze manifestatie bij te wonen. Pijnlijk detail: in Halle en Vilvoorde samen wonen al 70.000 mensen. Bijgevolg kunnen we van een zeer magere opkomst spreken.

De B.U.B. daarentegen, die 50 keer jonger is dan de beruchte (maar niet befaamde) Vlaamse Beweging, wist ... rara ... 13 000 kiezers te overtuigen om voor hen te stemmen.

Ik mis consequentie. U toch ook?

Laatst gewijzigd door Yann : 22 november 2004 om 20:04.
Yann is offline   Met citaat antwoorden