Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable
Ik heb een serieuze vraag aan de mensen die problemen hebben LGBT: waarom?
Sommige halen als reden aan dat veel homo's "te" nichterig zouden zijn. Ik kan me dat niet voorstellen, want ik kom echt hoogstens, maar dan ook echt hoogstens één keer per jaar een zogenoemde nicht tegen. Dit terwijl ik elke dag wel seksistische "hetero"- opmerkingen hoor langsvliegen.
Sommige halen ook aan dat ze te veel "te koop lopen met hun geaardheid" door soms in het openbaar een zoen te geven, of gewoon toegeven dat ze een relatie hebben met hetzelfde geslacht. Ik vind dit ook een slechte reden, want hetero's doen dit natuurlijk ook? Of niet soms?
Sommige hebben ook een afgunst omdat er een Gay Pride is. Maar ziet niemand dan dat het dagelijks leven één grote Straight Pride is? Overal heterostelletjes, zoenende hetero's en 's nachts de sletjes op TV worden normaal gevonden. Maar oh wee als homo's één dag per jaar hun feestje willen hebben. Dan is de wereld te klein.
Sommige hebben ook een afgunst omdat sommige LGBT koppels willen trouwen. Dat vinden ze aandachttrekkerij. Maar laat ik één ding daarover zeggen: homorelaties kunnen net zo serieus zijn als heterorelaties. Evenveel liefde en passie.
Dus mijn vraag is: waarom deze afgunst tegen het LGBT? En liefst uw "eigen" persoonlijke mening, niet het opgedrongen.
|
Vertel ons eerst eens waar LGTB voor staat. Ik heb de pest aan die nefaste mode om bij elke gelegenheid afkortingen te gebruiken zonder dat daarbij een woord uitleg wordt gegeven.