Los bericht bekijken
Oud 5 november 2015, 19:35   #70
lupus
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
Er zijn zelfs 3 strings namelijk Cannabis indica, Cannabis sativa en Cannabis rudelaris. De mensen vroeger (spreek ik jaren 80-90) rookten buitenkweek, plant diezelfde zaadsoort indoor en je zal een straffere plant krijgen (zelfs met dezelfde afzuring etc).
Iedereen wil zeker zijn over de kwaliteit hé, ik herinner me nog de farce in Gent een aantal jaren geleden met dat glas om het meer te laten schitteren .. schandalig. Maar het om dan in de handen van de overheid te duwen .. lijkt me geen goed idee. Het uit de strafwet halen elimineerd gewoon de slechte kwekers.
Je vergeet de meeste populaire variëteit; de hybriden.

Mocht je zelf zonder problemen een plantje buiten in je tuin zetten, dan kon je op je gemak surfen naar een zaadbank en dan koos je zelf de plant met de gewenste THC/CBD verhouding en sterkte.

Maar het beleid is helaas anders; velen zijn afhankelijk van de plaatselijke dealers die alleen het straffere spul verkopen en die geven misschien nog een staaltje speed of wat anders mee.
Als je product te straf blijkt te zijn kan je natuurlijk altijd minder gebruiken of beter; helemaal niets.

Laatst gewijzigd door lupus : 5 november 2015 om 19:45.
lupus is offline   Met citaat antwoorden