Los bericht bekijken
Oud 9 november 2015, 21:21   #152
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
3.5 miljoen gapers voor de hoogmis van de ultieme wansmaak. Neen, wansmaak is zelfs een woord dat de lading niet dekt in deze.

Verholen pederastie van Verhulst, what's in a name ... Labiele, ontwikkelingsgestoorde pseudo-lolita's die staan te huppelkutten in de regenboogkleuren en met witte platvoetsneakers aan, alsof hun leven ervan afhangt (en dat is ook zo!)

Geschift, had ik bijna willen zeggen, maar weerom is dat net niet het woord dat afdoende lijkt om het allemaal te beschrijven. Van iets geschifts gaat nog iets lieflijks of begaan uit, een sneer die tot nadenken aanzet... Dit hele concept was ronduit moorddadig op zovele niveaus.

Gert Verhulst is een kinderlokker en de wereld mag nu echt wel vergaan. We zitten echt op een haar na van de Idiocracy toestanden. Eerlijk gezegd wil ik dat allemaal niet meer meemaken, want ik heb namelijk geen zin om nog elke dag misselijk te moeten rondlopen van de doses audiovisuele chemotherapie.

Ik meen het. De wereld kan verrekken. Dit laat ik me niet meer welgevallen. Trek er allemaal uwe plan mee.
Doei.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden