Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh
You wish!
Je hebt duidelijk geen ervaring met "ergens toekomen in een Tesla". Er mogen dan tegelijkertijd allerlei Maseratis, Bentleys, Porsches en ander fossiel ongedierte toekomen met jou, wees maar zeker dat jij de enige zult zijn die vragen van omstaanders zult mogen beantwoorden.
Overigens, naar de Zoute Grand Prix geweest in oktober? Gezien welke merken daar als "exclusief" de nodige expositie kregen?
|
Dreaming

Een tesla wordt nu al aanzien als de duurdere dacia van de groene bedrijfsleiders. Ik ben er zeker van plaats de dikste tesla naast een porsche 991 GT3RS (om maar iets te noemen) en de tesla is een oudbakken gezinswagentje. En om een tesla naast een bentley te zetten? Enkel een Kristof Calvo zou nog naar de tesla kijken
En elk duur merk kan op Zoute grand prix gaan staan. Kwestie van genoeg te betalen. Al gezien welke getoonde wagens het meest op het internet circuleren? Ik heb nog geen tesla gezien. Wel duizenden keren de Porsches en lambo's. Maar ik blijf het zeggen : koop allemaal een tesla en wordt zoals de huidge VW rijders. Dertien in een dozijn. En dan is er meer benzine voor de echte wagens

Want zeg nu eerlijk : schaf morgen de aanlokkelijke fiscaliteit van elektrische wagens af en tesla ziet zijn verkoopcijfers kelderen. Moest het geen 100% zijn wie zou dan nog met zoiets willen gezien worden? Sommigen hebben wel echt rare kronkels maar een IQ = zero