Los bericht bekijken
Oud 12 november 2015, 02:23   #32
fbpolitics
Gouverneur

fbpolitics's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ondertussen is er nog niet eens zich op een plan dat een kering van de tij zou kunnen bewerkstelligen. In tegendeel, de asielstroom neemt toe in ergere mate van toen de PS de premier leverden. Het federaal stabiliteitspact dat stelt dat regio's en gewesten geen tekorten kunnen boeken wordt nog meer met de voeten getreden dan onder Elio Di Rupo I.
Herinner u het tekort aan opvangplaatsen voor de daklozen enige jaren terug, en toen was NVA niet aan de macht. Hier zijn duizenden plaatsen gezocht, gevonden, en nog nodig. Dit is overmacht. Ik weet zeker dat de rooien dit nooit zo snel zouden hebben geklaard!! Voorbeeld vandaag: hoeveel neemt Wallonië op? Juist
En het stabiliteitspact is enkel geldig dat de Walen niet mogen verarmen. Indien Vlaanderen dat doet, wel tant pis.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Tijd voor exit CD&V en enter PS. Indien gewenst kan Sp.a meer aan boord stappen. In de periode 1999-2007 zijn de christendemocraten buitenboord gehouden van de federale regering en werd er slechts 2 jaren een tekort geboekt op de begroting.
De rooien terug?? (ik kan niet meer)
Ik hoop ten stelligste dat rood NOOIT meer aan de macht komt. Ik heb nog nooit zo'n haatpartij gezien, die tevens ondoordacht en dom handelt, en die tegen de eigen autochtone bevolking is -meer specifiek: de Vlaming... Een samenraapsel van personen waar ieder zinnig en logisch persoon geen toeten of blazen kan van maken.

.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 12 november 2015 om 02:23.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden