Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies
Ja maar de 1200 euro maandelijks per asielzoeker dat schijnt écht niet te wegen op het budget....
Het schijnt dat dit maar miniem zou zijn op de totale kosten van de sociale zekerheid...
Maar laten we maar vooral vergeten wat we de voorbije jaren allemaal hebben moeten slikken wat besparingen op diezelfde sociale zekerheid betreft.....
Dus die 100 euro kunnen ze wat mij betreft daar steken waar de zon niet schijnt....
Mijn dochter,spina bifida patiënte,een aangeboren handicap aan de onderste ledematen....
22 jaar mijn beste,zo lang heeft het geduurd vooralleer zij als dusdanig werd erkend,al die tijd mocht ik zelf voor alle bijkomende medische onkosten opdraaien...
Al die tijd kreeg ik niet waar ik recht op had.....
En die binnenvliegende oelewappers krijgen zomaar alles in de schoot geworpen....
En ja,wij zijn blijkbaar idioten waarmee ze kunnen doen wat ze willen..
|
Dat is inderdaad schandalig.
Dat is net het omgekeerde van sociale zekerheid. Dat is zekerheid op iets asociaal.
Het verergert alleen nog maar de vraag: hoe is het mogelijk om met zo'n beleid dan nog zo'n diepe staatsschuld te hebben ? Waar zijn onze belastingscenten naar toe ?
Wat is er mis met de stelling dat de sociale zekerheid er is voor wie het echt nodig heeft ?
Wie voerde het in dat je dopgeld kon krijgen om je in de gelegenheid te stellen er voor een jaartje tussenuit te knijpen voor een wereldreis ?
.