Discussie: Parijs Charlie II ?
Los bericht bekijken
Oud 16 november 2015, 09:22   #352
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Dit is praat voor de vaak. Nonsens van de bovenste plank.

In Molenbeek gebeurt er niets zonder de goedkeuring van de Molenbekenaars.

Als er een flik scheef naar een moslim kijkt werpen ze al met brandbommen naar het politiecommisariaat.

Dus als daar haatpredikers gewoon rondlopen, dan is dat omdat ze daar geen probleem mee hebben.

De dag dat ik lees dat een haatprediker half dood geklopt is in Molenbeek, is de dag dat ik begin te geloven in "de kleine minderheid".
Daar is wel iets van aan. Helaas.

Een ander, iets vriendelijker voorbeeld: als een paar "jongeren" vinden dat ze naar een bepaalde film willen kijken, zelfs al zit er een label op op basis van een wetgeving, dan gaan ze naar die film kijken. De bioscoopuitbater moet dan de flikken roepen, en die krijgen dan nog wat klappen ook. En kritiek achteraf in de pers.

B. heeft kanker. De buil zit voornamelijk in Brussel. Dat moet dringend geopereerd worden.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline