Discussie: Parijs Charlie II ?
Los bericht bekijken
Oud 16 november 2015, 23:42   #402
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Uiteraard is de oorzaak thuis bij de ouders te vinden. Een moslim is niet als moslim geboren. Een moslim is zo opgevoed. En moslimpapa is daar verantwoordelijk voor. Dat is ook de reden waarom een moslima niet mag huwen met een niet-moslim, terwijl een moslim wel mag huwen met bv een christen vrouw, de moslim dient er voor te zorgen dat hun kinderen een islamitische opvoeding krijgen. Ik heb destijds in Mechelen schoolgelopen. Toen was het er nog goed. Geen multi(islam)cul te zien toen in mijn jonge tijd in de straten. Er zullen hier en daar misschien al een paar moslims hebben gewoond doch nog geen 'jongeren' op te straat te zien, evenmin gehoofddoekte vrouwen. Nog een mooie tijd gehad.
Ja inderdaad,mijn vrouw was gechoqueerd om zoiets uit de mond van een zesjarige te horen..

Ik heb haar aangeraden om de directrice hiervan morgen in kennis te stellen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
De jeugd van vandaag zal dit nooit meer zien, daar hebben 'progressieve' politici voor gezorgd.
Inderdaad,hoe verrottingsstrategen zichzelf een mooie naam geven om ten bate van hun eigen electoraal gewin het toelaten dat de waarden van onze eigen gemeenschap zomaar worden ondergraven en uitgehold...

En wij vooral onze mond dienen te houden aangezien hun spitsbroeders van het CGKR anders wel voor genoegdoening zullen zorgen...
Svennies is offline