Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset
Hoe komt het dan dat er vele moslims het wel maken? Die gestudeerd hebben, een diploma behaald en een goeie job hebben etc..
Er bestaat positieve discriminatie alom. Ze krijgen vaak wat ze niet eens verdienen noch recht op hebben. Veelal willen ze niet werken. Het is makkelijker tot 's middags in bed te liggen, daarna met de kameraden hun triestig lot te beklagen en de maatschappij te gaan haten.
Als ze zich niet aanvaard voelen en mislukt, of "ontworteld" (zoals ze zo mooi bewoorden op VRT) waarom doen ze geen poging om zich nuttig te maken. Ze zouden met ngo's bijvoorbeeld kunnen gaan helpen bij de wederopbouw van Syrië of dergelijke.
Ik heb geen enkele compassie of begrip voor zo'n losers. Ze hebben kansen genoeg. Alleen zijn het verwende nesten. Probleem is dat hun moeders niks te zeggen hebben. Het is een internhuiselijk opvoedings- en mentaliteitsprobleem en geen maatschappelijk probleem.
Ik heb geen compassie
|
Ik zie dat ook zo , als je kijkt hoe mensen in de jaren 70 begonnen met niks ....en er kwamen , wilskracht en verstand en goede wil , dat ze eerlijk blijven ze willen niet deugen daar heb je gelijk in, verwende nesten.