24 november 2004, 10:26
|
|
Parlementslid
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tarik Fraihi
Meneer Tzuvar, ik vraag me af wie blind is. Lees mijn postings er nog eens op na. Ik klaag de posts van Sunshine niet aan en link politics.be niet aan het neonazisme of wat dan ook. Wat ik aanklaag is de inconsequente houding van de overheid.
|
Wat ik aanklaag is de inconsequente houding van KIFKIF en Tarik Fraihi:
Op het forum kifkif worden autochtone vrouwen zomaar voor hoeren uitgescholden zonder dat de mods, noch Fraihi ingrijpen. Als dat over allochtone gebeurd wordt het lid onmiddellijk geband, zonder waarschuwing. Twee maten en twee gawichten.
Op het forum Kikfif wordt natuurlijk de holocaust geminimaliseerd zonder dat de mods ingrijpen, zelfs Fraihi veegt daar zijn broek aan? En een klacht is neergelegd bij het centrum tegen racisme. Wat Tarik beweert is fout want ze zijn nog aan het onderzoeken.
Het forum Kifkif houdt er een dictatoriale wijze van handelen op na: sommige leden hebben meer rechten dan anderen (zie hierboven) en voeren druk op de mods om gebruikers die hen persoonlijk niet aanstaan (omdat ze gebrek aan argumenten hebben tegen hen) onmiddellijk te bannen.
Ik denk dat het wel interessant zal worden indien ook de methoden van Kifkif eens in de kranten komen.
|
|
|