Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Je kan van de Vlaams Blokkers op dit forum zeggen wat je wil maar ik heb hier nog geen moderator geweten die het nodig vond zich te moeten verdedigen tegen gezeik in 'De Morgen' van iemand die volgens mij wreed hard lijkt op het jongetje dat mij gistermorgen bijna omver reed.
|
De reactie van de moderators was overdreven op zich zeg dat ook wel al iets.
Er is niks te verdedigen tegen de opmerking was terrecht, of je controleert en censureert alles, of je doet niks. Alleen islamitischa fora en media controleren is discriminatie.
Je zou net zo goed bij een alcochol controle alleen allochtonen kunnen contrleren en niet de autochtonen, even grote discriminatie.
Citaat:
Als Tarik zich stoort aan wat er hier over Van Gogh gezegd wordt dan vergeet hij wel dat er hier geweld in het spel was tegen een man wiens vrije mening niet getolereerd werd. Niet door extreem rechts maar door zijn eigen geloofsgenoten. Ik heb Tarik niet gezien om Ibeke terecht te wijzen toen ze zei dat Van Gogh in een Islamland de doodstraf zou krijgen en dat ze daar achter stond.
Neen, Tarik wist wel waar hij meer gehoor zou vinden op zijn wens tot beperking van de vrije meningsuiting voor anderen 'extremen' dan zijn eigen soortgenoten.
|
En lees nog eens wat Tarik zegt, hij heeft geen enkel probleem met wat er hier gezegd of dat extremistische sites verboden worden . Verbied dan wel alle extremistische sites en niet enkel islamitische is wat hij/zij zegt.