Los bericht bekijken
Oud 20 november 2015, 21:47   #22
Polletak
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
En wat zou daar interessant aan zijn ? Het is vooral heel vaag en zonder cijfers. To power 1000 houses "waarschijnlijk" voor één uur ofzo ?
Sprak die Engels of Japans ?

En vooral voor zijn Mirai in een wat beter daglicht te stellen, want die krijgt van overal enorme kritiek, zelfs voor de grootste CO2-spuwer well-to-weel.

Die 12´ laadtijden bestaan immers al helemaal niet, tenzij bij electrische bussen die wslk ook in Japan rijden. Heeft die ingenieur mss iets tegen E-bussen in zijn land ?

Ik vraag me dan trouwens af waarom die Japanse ingenieur van Toyota dat letterlijk zou gezegd hebben wslk klopt het zelfs helemaal niet, daarbij is Toyota een van de grootste producenten die net E-voertuigen produceert, ook plug in hybrides hebben snelle opldaapalen nodig. En vele plug-ins = minder full E-wagens.

Wat ik wel weet of gelezen heb, is dat een Tesla 85 kWh indien volgeladen in noodgeval stroom kan leveren voor één week in een klein Japans huishouden.
Kwam van de executive chief engineering een zekere tanaka van Toyota.
Waarom?geen idee ,maar ff googlen leert me dat het artikel op verschillende automagazines gepubliceerd is.
Polletak is offline   Met citaat antwoorden