24 november 2004, 14:41
|
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Een discussie met rechts-conservatieven wil ik wel voeren. Ik ben zelf vrij rechts en vrij conservatief, sommigen zijn het nog wat meer, bijvoorbeeld in de lijn van Buchanan die jij zo graag citeert. Maar met zo'n Buchanan heb jij in de verste verte niks te maken, hoezeer je het wel zou willen hopen.
Buchanan is een Paleo-conservatief, zéér isolationistisch, pro-life en anti-zionistisch. Groepen zoals de Christian Coalition hekelen Buchanan "antisemietisme" omdat vélé Amerikaanse Evangelisten Israël steunen omwille van de Bijbelse voorspelling van de Armageddon tussen goed en kwaad. Om het nog eens duidelijk te stellen weiger ik een bekrompen anti-Amerikaanse koers te volgen zoals de linkerzijde doet. Wat ik wel vaststel is dat de Joodse invloeden van Hollywood in het Witte Huis en het Congres méér dan ooit hun stempel drukken op de wereldpolitiek en dat zegt ook Buchanan. De door uw bejubelde Neocons waren trouwens "links" in een vorig leven. Mijn houding t.a.v geldt méér U.S.A, maar minder JEWSA!
Met jouw discutteren daarentegen is tijdverlies. Vandaar mijn eenmalige post om jou uit te leggen waarom. Ik denk niet dat je het begrijpt, maar kom. Jouw argumentatie ken ik , ze is in een zin samen te vatten :
"Ik westland ben rechts conservatief, de rest zijn liberale en burgerlijke judeo-zionistische moslims die de amerikanen hun kont likken. Joepie; wat voel ik mijzelf weer belangrijk met deze intelligente kreten.
Vreemd , in uw vorige post was ik nog een moslimallochtoon. 
"
|
Laatst gewijzigd door Westland New Post : 24 november 2004 om 14:42.
|
|
|