Los bericht bekijken
Oud 24 november 2004, 16:19   #11
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
De Nederlandse autochtone moslimdocent Abdul Jabbar Van de Ven zei dinsdag op de Nederlandse televisie dat hij kamerlid Geert Wilders dood wil hebben. Presentator Andries Knevel van de Evangelische Omroep (EO) vroeg aan Van de Ven of hij Wilders binnen nu en twee jaar dood wenst. Van de Ven antwoordde bevestigend.

Kamerlid Geert Wilders (foto) scheidde zich in september af van de VVD, de Nederlandse liberalen. Sindsdien werkt hij aan een eigen partij en koos daarvoor de naam Groep Wilders. Recente peilingen laten zien dat hij een van de populairste Nederlandse politici is geworden omdat hij geen blad voor de mond neemt. Naar aanleiding van zijn kritiek op de islam kreeg hij bedreigingen. Sindsdien wordt hij permanent bewaakt.

De 25-jarige moslimdocent roept niet op tot moord. Hij wil liever dat Geert Wilders sterft aan een ziekte. Andries Knevel is niet blij met de uitlatingen van Van de Ven. Naar eigen zeggen voelde de moslimdocent iets van blijdschap toen hij vernam dat regisseur en columnist Theo Van Gogh vermoord was. Van de Ven preekt in veel Nederlandse moskeeën. Veel kijkers van de EO waren niet blij dat de omroep de man een podium heeft gegeven voor zijn radicale uitspraken.

De Nederlandse minister van Vreemdelingenzaken Rita Verdonk toonde zich op de Nederlandse radio geschokt. "Hoe kan het zo zijn dat we in Nederland zover zijn gezonken. Ik maak me hier heel veel zorgen over." Abdul-Jabbar Van de Ven heeft intussen laten weten dat hij tijdelijk onderduikt.

De islam, een vredelievende godsdienst.
die heeft vermoedelijk de dubbele nationaliteit...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden