Los bericht bekijken
Oud 25 november 2004, 03:23   #40
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Dan zijn we het eens.

Op de Nederlandse tv wordt de man wel aan het woord gelaten.
Men kan zich dan een goed beeld vormen over ’s mans gedachtegoed.
Heel wat beter dan doodzwijgen, daar kunnen we hier een les uit leren.
Laat het VB aan het woord en als ze een verkeerd gedachtegoed aanhangen vallen ze vanzelf door de mand. Zonder bandmontages dan uiteraard want daar kijken mensen gewoon doorheen.
Waarom vertikt de Spa het om samen in debat te gaan ? Bang dat hun eigen masker zou afvallen ?
ik zou persoonlijk ook passen voor een debat met de winter. hij is een waardeloze dicussiepartner, en toch lijkt hij uit elk debat goed uit te komen. hij ontwijkt vragen, draait veel rond de pot, haalt absoluut irrelevante zaken in het debat, gebruikt populistische oneliners, maakt zijn tegenstanders belachelijk, onderbreekt constant de anderen, stopt zelf niet met spreken, zelfs als de moderator het herhaaldelijk praat, en als ze dan het woord toch aan een ander geven blijft hij arrogant verder gaan... en als het bovenstaande niet lukt kruipen ze in het slachtofferrolletje. ik heb al verschillende debatten met hem gezien, en ik krijg er echt waar het sch*t van. bovendien scoort hij steeds met zijn oneliners want 'hij durft het tenminste te zeggen'. ze laten bovendien nooit de achterkant van hun tong zien. denk bv maar aan de debatten en interviews over het 70-puntenplan. op een simpele vraag als 'verwerpen jullie dit plan?' kunnen ze nog niet simpel antwoorden. nee hoor, wat rond de pot draaien, en zo iedereen proberen gelukkig te maken met hun antwoord. en het ergste is: het pakt meestal nog.

annemans en vanhecke zijn iets minder erg, alhoewel ze toch ook veel dezelfde trukken gebruiken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden