Los bericht bekijken
Oud 2 december 2015, 16:42   #97
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zever.
Je bent op dit punt al eerder terecht gewezen. En niet alleen door Vlaams-nationalisten. Het CS tegen die "racistische" partij kwam er pas toen ze gevaarlijk groot werd.
De echter reden voor de uitsluiting van het VB is haar separatistische agenda.
Neen, dat ben ik niet. Ik heb hierover wel wat ongefundeerde en niet door de feiten ondersteunde opinies over gelezen.

Citaat:
Als de PS de MR niet tegen haar kar had gereden had de N-VA trouwens van hetzelfde laken een pak gekregen. Lees: dan was er alles, �*lles aan gedaan om haar, eens te meer, te "vermijden". En dat is NIET omdat ze "racistisch" is, maar separatistisch.
Louter intentieproces, er hebben nooit plannen bestaan om n-va in een cordon te stoppen en daar was dan ook geen aanleiding toe. De Wever zijn partij is niet racistisch.
Een partij al dan niet opnemen is een opportuniteitsvraag. Het blok in een cordon stoppen is een principiële keuze.

Citaat:
Zelfs nu ze haar "independistische" keutel heeft ingetrokken doen jullie niets anders dan er op kakken.
20 jaar geleden zou ik op de CVP gekakt hebben, maar die stellen nu niet veel meer voor. De dominante politieke partij in vlaanderen is n-va en haar conservatieve en opportunistische manier van aan politiek doen maakt van hen het ideale substituut voor de oude tsjeven. Ze zijn er quasi even bedreven in, alleen iets minder paaps.

Citaat:
Waarom eigenlijk als ze niet langer een gevaar betekent voor jullie geliefde apenland?
Er ging al politiek geen gevaar meer uit sinds september 2013 toen Bart De Wever door Bracke zijn fameuze bocht liet aankondigen in de pers. De rest is gewoon de materiële uitvoering van die strategische shift.

Maar nu die onzin van de tafel is gaat het wel -eindelijk- terug over echte politiek, echte problemen. En ik hoop, beste Knuppel, dat we daar op een politiek forum toch nog onze mening over mogen ventileren ? De wereld stopte niet met draaien hoor toen de wever zijn communautaire keutel in trok.

Laatst gewijzigd door Pandareus : 2 december 2015 om 16:42.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden