Los bericht bekijken
Oud 3 december 2015, 17:42   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Calvo: "Open Vld en CD&V laten de klimaatterreur van N-VA en MR zomaar gebeuren"

Bron

Detail tekst:

Citaat:
Deal Electrabel Oppositieleden Johan Vande Lanotte (sp.a) en Kristof Calvo (Groen) zijn zwaar van leer getrokken tegen het akkoord dat de regering heeft gesloten Electrabel over de levensduurverlenging van Doel 1 en Doel 2. Calvo verweet meerderheidspartijen Open Vld en CD&V opmerkelijk stil te blijven: "Jullie laten de klimaatterreur van N-VA en MR zomaar gebeuren."
Gezeten zijnde in het salon, kopje koffie, koekje al kijkende naar de beste Soap serie van de laatste jaren zijnde 'Villa Politica' welke vandaag echt gieren was.

Wat mij opviel was dat tal van Politica's van andere origine ver allemaal in slaap vielen.

Het opstandje Calvo/Bracke was dan weer de kers op de taart.

Niet dat ik voor iemand partij trek van één van de beide heren, zeker niet, maar ik ben wel van mening dat Bracke Calvo die laatste zin wel even mocht laten ten berde brengen.

Laatst gewijzigd door Universalia : 3 december 2015 om 17:43.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden