Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Ik vroeg me eigenlijk af: als het niet een nieuwe partij is (wat ze zeker gaan zeggen om hun miljoenen per jaar niet te verliezen) Kunnen ze dan de partij financiering afnemen? Het gaat immers nog steeds over het Vlaams blok een partij waarvan de belangrijkste VZW's veroordeelt zijn.
Zou wel leuk zijn: gelijk wat het VB doet ze verliezen toch hun partijfinanciering tot de volgende verkiezingen.
|
En hier zie je dus heel duidelijk de bedoeling van Guynokkio en zijn politiek correcte maffiabende --> dit proces diende dus duidelijk voor het VERNIETIGEN van de grootste Vlaamse democratisch verkozen partij.
De bedoeling al van in het begin van Verhofstadt, pater Leman en co, was het Vlaams Blok financieel droogleggen, omdat deze partij nu eenmaal een gevaar vormt voor hun corrupte Belzieke koninkrijkje. Omdat ze het Vlaams Blok niet electoraal kunnen bestrijden, moeten ze hun toevlucht zoeken tot allerlei juridische maatregelen om het Vlaams Blok financieel droog te leggen. Waarschijnelijk is deze aanslag op de democratie van vooraf door een hele bende juristen van Di Rupo en Verhofstadt tot in de puntjes voorbereid.
Want inderdaad men kan de dotatie van het Vlaams Belang afnemen als het VB een nieuwe partij is. Als het echter juist gaat om een naamsverandering dan zou mogelijk zijn om medewerkers van het VB te vervolgen wegens hun zogezegd racisme en kunnen ze via het parlement ook de dotatie afnemen op basis van dit arrest. Ik vraag me nu wel af wat de mogelijkheden zijn van het Vlaams Belang ?? Feit is dat het grootste gedeelte van de Vlaamse bevolking dat ondemocratische gekonkel van de zelfbenoemde democratische partijen niet lusten ! In 2006 zullen de regimepartijen de rekening wel gepresenteerd krijgen. Als het Vlaams Belang tegen dan noodgedwongen moet ophouden te bestaan, dan roep ik het Vlaamse volk op, om zelf actie te ondernemen !