Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kanselier
Wie lijdt er in dit land allemaal aan "Alzenheimer"?
Deze die dachten dat de "rechstzerheid" bij de daden en beloftes van een overheid bestonden hebben gewoon een natte droom gehad...
http://www.tijd.be/ondernemen/financ...06997-3096.art
Geen dividenden-bonussen zolang dat de banken overgenomen door publiek geld en dus "failliet" waren/zijn niet alles aan het volk hebben terugbetaald, Natiewaarborgen inbegrepen.Dat is wat zij aankondigden op het ogenblik dat Dexia failliet was.Fortis kon de dieperik in, Dexia en Ethias in dienst van de politiek en het ACW-Gemeentelijke Holding en eigen belang moesten boven water blijven.Een hoe zit het nu feitelijk met die Staatswaarborgen, wat is de huidige stand van zaken?Voor hoeveel staat u allen nog altijd borg voor Dexia-Ethias-Belfius?Ondertussen zegt de huidige gouverneur en discipel van Luc Coene (ex kabinetschef van Verhostadt). wij zijn aan de beterhand.Spijtig dat "Le Monde" dit W.E. het tegenovergestelde zeggen/schrijven.De bazooka van Draghi man uit Italië en voormalige Goldman Sachs bljift rommel opkopen van politieke vriendjes.Wie heeft daar de juiste inventaris van.Weet het publiek wat zij bij vervaldag zal moeten terugbetalen?Madoff heeft 60 milliard gekost aan mensen die vertrouwen had.Hoeveel Dexia en Belfius aan publiek geld juist gaan kosten weet zoals gewoonlijk niemand.Er zijn ook geen volksvertegenwoordigers die daar vragen over stellen.Hoe komt dat?Misschien omdat ze zelf in de oppositie machtzuchtig zijn.Net zoals Calvo die kleinschalig blijft om tcoh maar deel te maken van de uitvoerende.Hij beseft nog altijd niet dat dit gedrag stemmen kost.Dat groenen zelf niet naar de raad van sate stappen voor het negeren van de wet van de kernuistap is daar een tristig bewijs van.. Ondertussen blijft Verhofstadt als een slaapwandelaar zijneigen leven leiden.Ik zat wel in de meederheid samen met EVP maar op dat ogenblik was er geen crisis en iedereen was content, dus waarom had ik in die tijd de mensen ongerust moeten maken.Mijn loon en vergoedingen kwamen ook regelmatig op mijn rekeningen in binnen en buitenland.So what?Maar nu dat het te laat is ben ik er toch voor jullie...
|
Madoff was een hedge fund manager met een eenvoudig ponzischema. Heeft geen zak te maken met de bail-outs.
|