Los bericht bekijken
Oud 7 december 2015, 11:01   #77
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
ik snap dat niet. Wat is het probleem met 50-50? als ze werkt en/of een inkomen heeft. als je ze moet onderhouden, ga dan voor een andere.
Ik zal u dat eens uitleggen!
Toen ik terug uitging na mijn echtscheiding, gebeurde het wel eens dat ik een man ontmoette die me aanstond. We trokken samen een paar uurtjes op en spraken af dat we elkaar nog eens wilden ontmoeten. Als de rekening kwam, wilde ik mijn deel betalen en dan kwamen er dikwijls een kleine woordentwist "nee schatteke, ik betaal dat toch, neen, nee, ik ga kwaad worden hé" en meer van die onzin. Omdat er intussen een dienster of garçon stond te wachten die nog wel meer te doen had dan naar dat gekibbel te luisteren, gaf ik dan maar toe. Het was ook waar dat ik het niet breed had.
Ik had geen eigen vervoer en dus werd het een taxi (vandaar dat mijn uitstapjes beperkt waren tot één in de 14 dagen), maar dan zei die man :
Maar allee, ge gaat toch geen geld wegsmijten aan een taxi, ik zal u wel naar huis doen, ik moet toch die kant op.
Is 't echt? Woont gij in de buurt van ...
Ja, da's nie ver van mij.
Dus reed ik mee want het zou toch te gek zijn om een taxi te betalen als die man ook naar huis ging en mijn richting uit moest.
En dan kwamen we aan mijn voordeur, en dan geraakte ik van die man niet meer af. Want hij had toch de rekening betaald, en hij had mij toch naar huis gebracht ... Dus had meneer recht op een beloning, vond hij.
Zo zitten mannen in elkaar. En als ze dan hun zin niet krijgen, zijn alle vrouwen uitzuigsters.
De meeste mannen zijn dikke hypocrieten!