Bron
Het was al eerder aan de orde op forum dezes.
Detail tekst:
	Citaat:

| 80 procent van de Belgen is voorstander van een systeem waarbij je op snelwegen 130 kilometer per uur mag rijden bij droog weer en 110 als het regent. Dat blijkt uit een onderzoek van mobiliteitsorganisatie Touring bij meer dan 1.000 Belgen. | 

Dat is een lachertje zeker? Met de regelmaat van de klok kom ik terecht op het circuit E17/E40. 
130? Best eigenaardig dat er velen zijn die daar ver over die 130 komen voorbijgevlogen.
Prachtige wagens zie je op de banen, wagens met een massa aan PK's 400 �* 550 (lees: die veel mensen echt niet onder de 'voet hebben/baas' kunnen), wagens met dashboards die een vliegtuig waardig zijn (lees: teveel afleiding voor de meeste mensen)
Voortgaande dat er enorm veel bestuurders zijn die totaal geen idee hebben van wat een remafstand is bij bepaalde snelheden/situaties. Die dat totaal verkeerd inschatten. Ook gezien gisteren, filevorming en zij die kwamen aangevlogen op linker rijbaan moesten vol in de remmen (wagens weken uit bij het remmen omdat ze het bijna niet haalden, gevaarlijk zeg maar) gaan ondanks andere bestuurders hun 4 pinkers al opgezet hadden om anderen erop te attenderen dat er vertraagd verkeer was.
Kanten Gent zag ik een jongeling die bij het veranderen van rijbaan nooit maar ook nooit zijn richtingsaanwijzer gebruikt heeft. Joint sfeertje in de wagen dacht ik tijdens het voorbijrijden.
Zo zie je maar, het verkeer begint er leuker en leuker op te worden.