Los bericht bekijken
Oud 9 december 2015, 11:31   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Adopties uit Ethiopië stilgelegd

Bron

Detail tekst:

Citaat:
Na problemen in Oeganda en Marokko, worden nu ook adopties uit Ethiopië stilgelegd. Daardoor staan 18 gezinnen in de kou.
Moest men volledig platleggen dat adoptie gedoe in de zin van dat men die mensen ginder eens moeten gaan uitleggen dat ze hun kweekgedrag maar eens moeten aanpassen daar ze uiteindelijk niet voor hun boreling/kindje kunnen zorgen en het laten verhongeren/ziek worden/laten opvreten door de vliegen maar dan wel om hulp gaan schreeuwen???

Ik vind dat zelfs slechte mensen om zo te blijven kweken, goed wetende dat ze voor de boreling niet gaan kunnen zorgen.

Dan heb je die mensen die er eentje weten te adopteren om dat kind een 'normaal' gezond leventje te geven.

Sta er wel even bij stil dat de meeste geadopteerde kinderen uiteindelijk toch op zoek gaan naar hun echte ouders.

Ik 'hoop' dat ik dat weer totaal verkeerd ingeschat heb.