Los bericht bekijken
Oud 18 december 2015, 15:17   #2169
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
En om iets over deze mislukte sukkel of wat dan ook te vertellen : ik heb hier verkondigd dat ik pas mijn panamera E-hybrid heb overgelaten op een nieuwe 991 Turbo S. Wel mijn wagen is blijkbaar naar een autohandelaar gegaan. Bij deze dus http://www.abauto.be/nl/catalogus/po...LECHTS-23000KM

En over E-wagens en Tesla in het algemeen ; een gadget voor de wannabee's die enkel en alleen een E-wagen kopen omdat het fiscaal bevooroordeeld is. Triestige individuen die we liever kwijt dan rijk zijn. Maar we zijn vandaag in een goed bui dus leven en laten leven maar
geef toe, die batterij op wielen is toch een geslaagde compromis. Zodanig geslaagd dat hun ludicrious launch mode elke porsche ridder hun peopje kunnen laten ruiken... Elke belastingcontroleur zit gewoon te kniezen op die excessive afschrijving. Elke klant trek je gewoon aandacht, en iedereen klasseert u in het vakje 'liberaal progressief groen'. En ondertussen heb je eenstukje speelgoed waar je uren mee zoet bent, die door zijn out of the box concept, op tientallen vlakken toch wel revolutair kan genoemd worden. Het live update aspect is nooit gezien... Het in the field data gathering model is nooit gezien... Het dashboard is nooit gezien... Het batterijconcept is nooit gezien. Het superchargen is nooit gezien... Dus op dat vlak heeft Musk toch wel bakens verzet.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden