Los bericht bekijken
Oud 19 december 2015, 00:00   #29
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Heb je haar geslagen, Stormram?
Nope. Op dag 8 hebben we wel vlammende ruzie gehad.

Toen ze in (haar) zetel naast me wat met de tablet begon te spelen, terwijl de reclame haar franstalig rotprogramma voor zeker 15 minuten onderbrak, had ik het gewaagd om de afstandbediening te nemen en naar BRT1 te zappen.

Weet je wat die zottin zei? "Ah, non, hein! Pas de FLAMIN! Je n'y comprends rien!"

Ik zeg: "Non, c'est du flaMAND."
Zij: "Non, c'est du flamin."

Ik: "Okay. Flamin dan ..." zeg ik en ik pak mijn vest en gerief en bol het zonder boe of bah af.

Daarna begon ze te ruziën als een echt foorwijf, terwijl ik nog niets had gezegd. Zo'n colèrige zottin heb ik nog nooit gehad. Prachtige vrouw, maar hormonaal gestoord zonder gelijke ... Echt totaal gebeld! Hoe meer Vlaams ik sprak, hoe raziger ze werd. Heerlijk.

Toen ze me de de doorgang ontzegde op een nogal hardhandige manier, heb ik heel de voordeur met één harde trap van gloednieuwe bottines gewoon open geschopt en uit de hengsels gestampt. Daarvan heb ik nog steeds een verstuikt voetje

Ah, fantastisch geneukt die Waalse troela en dan gewoon te kakken gezet bij gebrek aan respect. Het had niet beter kunnen verlopen.
Stormram is offline   Met citaat antwoorden