Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele
Maar de Tesla heeft een veiligheidssysteem die dat verhinderd (is daar duidelijk te lezen, hopelijk groot genoeg en vet genoeg gezet voor @ Mambo) tenzij men ook dat systeem naar de kloten helpt.
|
Of aan de warnings of oproepen van Tesla zijn voeten veegt:
Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_...Battery_system
If the battery is allowed to become completely discharged it will be irretrievably damaged and the only option is to replace it at a cost of $40,000. Neither insurance nor warranty will cover this cost; it has to be met out of the owner's own pocket.[138] (see also Brick (electronics)) The likelihood of this occurring is extremely rare however as the vehicle also has onboard telemetry and a live GSM connection to Tesla so that the owner can be alerted well in advance of any damage occurring (There has only been 1 recorded example of this). The roadster can also be set up with systems such as Open Vehicle Monitoring System (OVMS) that also allows the owner to remotely access the vehicle telemetry and activate battery charging via android or iPhone devices.
|
Zoals ik al zei wil men echt zijn accupack naar de kloten helpen kan men dat ook, men kan zijn Tesla ook in het kanaal rijden of tegen een boom of men duwt het over een diepe afgrond ergens in de Alpen. Alles kan @ Mambo !
