Los bericht bekijken
Oud 21 december 2015, 23:42   #1
Eurosceptic
Minister

Standaard Wikileaks: Amerikaanse vrijhandelsakkoorden boycotten BRICS nations

De meesten onder ons weten dat Europa en de VSA bang zijn voor de economische groei van China en de rest van de BRICS nations (Brazilië, Rusland, India en Zuid Afrika) Deze korte video gaat over vrijhandelsakkoorden tussen grote multinationals, die achter gesloten deuren gebeuren en waar regeringen geen enkele vat op hebben. Het is een soort van economische boycot tegen die 5 groeiende economieën, die achter gesloten deuren wordt georganiseerd. Met verregaande gevolgen voor de globale economie

US strategy to create a new global economical system

Soevereine overheden hebben geen enkele grip, of zelfs geen enkele weet van de inhoud van die akkoorden.

Grote multinationals kunnen overheden aanklagen voor maatregelen zoals het verhogen van minimumlonen etc. De video geeft er concrete voorbeelden van.
De doorsnee Amerikaan weet zelf dat het grote multinationals zijn die beleid voeren, en niet de regering die de burger vertegenwoordigt. "Corporatism" heet dat

Graag uw visie en uw feedback. Het is volkomen ondemocratisch, immoreel en als je het mij vraagt illegaal

Economisch terrorisme?

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 22 december 2015 om 00:01.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden