Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filofoob
Een discussie op het forum van de PVDA ( http://www.pvda.be/forum/viewtopic.php?t=20) werd gecensureerd zonder terechte grond. Een vriend van mij (gezondverstand) ging de discussie aan en weerlegde de argumenten van andere forummers tegen het Vlaams Belang. Vandaag - enkele minuten na een post zonder fascistische, racistische of anders-beledegende opmerkingen - werden alle berichten in de discussie verwijderd en die vriend van me gebanned. Is dit dan waar links voor staat? Al wie niet denkt zoals wij, de pot op?
|
Toch normaal. Wat is links?
Links is al wie volgens de officiële linkse terminologie politiek correct is.
Rechts is al wie niet links is.
Men is al extreem rechts als men nationalistische gevoelens heeft.
Terwijl men pas extreem links is als er al gemoord wordt zoals bij het CCC.
Rest alleen nog te definiëren wat links is : ik geef een voorzet :
'links staat voor alles wat goed is, en voor het mooie in de wereld en de samenleving, zoals Arafat, Saddam, Mao, Stalin, Stazi, KGB, Agalev, ...'.
Sorry, een betere definitie is :
'links staat voor verzet tegen onrechtvaardigheid en onderdrukking, zoals Hamas, CCC, Al Quaïda, Ulrike Meinhoff, ...'.
Misschien toch maar beter de volgende definitie hanteren :
'links staat voor het opkomen voor gemeenschapsvoorzieningen, zoals de PS bij het leveren van staatsambtenaren, zoals de NMBS, De Post, gratis bussen, Stevaert, gratis flitspalen,...'
Links is als een dievenbende die zijn slachtoffers uitscheldt omdat ze zich verdedigen: "Je wil je niet laten beroven, fascist!"
het is een religie. En ze hebben ook nog een kerk: de Linkse Kerk. En ze hebben vele vazallen: slinkse vazallen. Kortom, het is geen prettig zootje.