Discussie: Militair geschorst
Los bericht bekijken
Oud 25 december 2015, 15:13   #162
lupus
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik laat beledigingen zoals "andere ballen kapen je interesse weg" aan mij voorbijgaan.

Ik begrijp maar al te goed wat je bedoeling is met deze draad, namelijk deze "'rechtse" regering bekladden omdat ze gebruik maakt van de "echte" kliklijn die linkse Crombez op de wereld hielp.
In feite is het niet eens deze rechtse regering die je viseert maar de rechtse politici van "degoutant Antwerpen".

Ik snap dat je met je "bloemlezing" wilde aantonen dat alleen links de kliklijnen aanklaagt. Fraai hé? Zélf verantwoordelijk zijn voor de kliklijnen, maar ze wel aanklagen als anderen er gebruik van maken....

Ik heb er geen behoefte aan 1 bewijs te zoeken dat "rechts" de kliklijnen van de rooien aanklaagt, of weigert te gebruiken. Waarom zou ik? Ze bestaan, en ze worden gebruikt. JIJ klaagt dat aan. Ik niet. Ik klaagde ze trouwens evenmin aan toen de linksen ze in leven riepen. Links stelde op die manier de burgers aan om de zelf veroorzaakte rotzooi aan te pakken.

Ik noem het bijzonder hypocriet om een regering die jou niet bevalt te verwijten dat ze gebruik maakt van wetten die er kwamen dankzij een regering die jouw goedkeuring wél wegdraagt. Wat had je dan gedacht? Dat de rooien eeuwig aan de macht zouden blijven? Dat de eigen ideetjes die ze tot wet maakten niet bedoeld waren om er zélf gebruik van te maken? Pleit jij er soms voor dat deze "rechtse" regering de kliklijnen afschaft waar links voor verantwoordelijk is? En daar zou je dan géén draad over opstarten om je ongenoegen te uiten?

Omdat mijn "gebrabbel" niet duidelijk genoeg was voor jou geef ik, nog maar eens, antwoord op je vraag. Ja dus, klikken is vooral een linkse aangelegenheid. En dat heb ik voldoende aangetoond.
Eerst omdat de foto waarop je deze draad baseerde van een lid van de PVDA komt. Een linkse dus.
Daarna omdat de eerste link die je postte er een naar De Morgen was. Een linkse krant.
Daarna omdat het John Crombez was die de kliklijn installeerde. Een linkse politicus.
Daarna bewees ik dat de man die bijna twee decennia directeur was van persagentschap "Belga" (tot eind dit jaar IS) werkte voor het ABVV en De Morgen. Een linkse dus.
Daarna heb ik aangetoond dat de vrouw die opriep om "misbruiken te melden" al j�*renlang werkt voor het OCMW van Antwerpen. Daar maakten de linksen decennnialang de dienst uit. De vrouw werd kort geleden herbenoemd door Patrick Janssens. Ook een linkse.

Door je uit de nesten proberen te werken met uitspraken zoals: "Antwerpen is degoutant", geef je zélf de aanzet tot een zijdelingse discussie. Hasselt is nog veel degoutanter, maar d�*�*r zwijg je liever over als vermoord. Hasselt is niet alleen degoutant omdat haar bestuur zo corrupt is als de pest, maar ook wegens de zelfmoord van een door de media gemaakte en gekraakte Hasseltse politicus die een proces wegens verkrachting ontliep.
Kortom, het waren de media, tot en met de linkse VRT, die het proces maakten van "degoutant Hasselt". Je hoeft niet te vragen hoe ver het in Hasselt gekomen is.

Je mag me 1 link geven van de draad waarin jij kritiek geeft op de degoutante gang van zaken in Hasselt. Het mag over de voor corruptie veroordeelde Willy Claes zijn, over zijn tot burgemeester benoemde dochter, over Chokri Mahassine, over de Gouverneur van Hasselt Steve Stevaert, en zelfs over (ex.) procureur Marc Rubens, de medeplichtige van burgemeester Hilde Claes.

Over de opgesomde Hasselaren is iets meer op te snorren op het internet dan over een geschorste militair of "jongeren" met dure wagens die in de gaten worden gehouden.
Wie "a" zegt over degoutant Antwerpen, mag "b" verwachten over corrupt Hasselt.
Ik vraag niet of dat je daar behoefte aan hebt; ik vraag gewoon om een link waaruit blijkt dat rechts niet is opgezet is met kliklijnen zoals ik illustreerde met de bloemlezingen uit dewereldmorgen en de klacht van de Liga voor de Mensenrechten.

Verder heb je niets bewezen.
Het initiatief voor het meldpunt kwam van de Sociale Inlichtingen- en Opsporingsdienst (SIOD).
De Vlaamse liberalen eisten al enige tijd de oprichting van een meldpunt sociale fraude.
En John Crombez steunde het initiatief wel te verstaan als Staatssecretaris voor Fraudebestrijding.

En voor de 4de keer: de effectieve kliklijn is van de hand van Bart Tommelein.

Vertel eens waar ik heb verteld dat Antwerpen degoutant is.
Graag een citaat van mijnentwege, want anders blijf je toch maar zoals steeds lullen in het ijle.

Dus nogmaals; graag een link waar rechts zijn onvrede met kliklijnen illustreert. Dat de sossen vaak rechts uit de hoek komen doet niet ter zake.

Laatst gewijzigd door lupus : 25 december 2015 om 15:13.
lupus is offline   Met citaat antwoorden